• Elina2002

    Graviditetstest

    Hej!
    Jag kände att jag fick ett hugg i min vänstra livmoder den 21 april. Appen säger att jag ska ha ägglossning 23 april. Jag har en regelbunden period med 30 dagars mellan rum.

    Vet någon när jag borde ta ett graviditetstest?

  • Svar på tråden Graviditetstest
  • Elina2002
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-05-01 20:41:40 följande:

    I början/mitten av nästa vecka.


    Glömde säga att jag ska ha mens det 6: maj. Skulle det fungera med ett tidigt test redan imorgon ?
  • Anonym (Enkelt)
    Elina2002 skrev 2024-05-01 20:51:57 följande:
    Glömde säga att jag ska ha mens det 6: maj. Skulle det fungera med ett tidigt test redan imorgon ?
    Jag vet inte hur tidigt de testerna kan ta, men om du har otur så har ägget nyss fäst isf och då kanske det inte ger utslag. Försök hålla dig till tåls till helgen iaf :) Då kan du ta en sån där "testa tidigt".
  • Anonym (Jjggg)

    Testa i helgen med tidigt test. avråder från clear blu tidiga test, de kan ge streck trots att de är negativa. men deras digitala tidiga är tydligt eller rfsu tidiga. Annars testa på bim med vanliga test 😊

  • Elina2002
    Anonym (Jjggg) skrev 2024-05-01 21:40:22 följande:

    Testa i helgen med tidigt test. avråder från clear blu tidiga test, de kan ge streck trots att de är negativa. men deras digitala tidiga är tydligt eller rfsu tidiga. Annars testa på bim med vanliga test 😊


    Tack ☺️
  • Elina2002
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-05-01 21:25:01 följande:
    Jag vet inte hur tidigt de testerna kan ta, men om du har otur så har ägget nyss fäst isf och då kanske det inte ger utslag. Försök hålla dig till tåls till helgen iaf :) Då kan du ta en sån där "testa tidigt".
    Tack 😀
Svar på tråden Graviditetstest