• Anonym (Mimi)

    Lagom alltid bäst?

    Tight vagina eller lagom, vad är bäst enligt er killar? Motivera gärna hur ni tänker 

  • Svar på tråden Lagom alltid bäst?
  • JJ19

    Hsr aldrig varit med någon som inte känns skön. Men måste jag välja blir det en tight.

  • Anonym (K8)

    legat med omkring 30 kvinnor och aldrig tänkt på att någon känts så värst mycket tightare eller ?slappare? än någon annan. Större skillnad på mäns könsorgan i den bemärkelsen.

  • Traildream

    Jo men visst kan det kännas olika och bäst är trång men riktigt våt. Det är trots det inte särskilt viktigt i förhållande till med vem och hur det görs. Tycker att känslan varierar med samma person väldigt mkt också. Som kukstorlek antar jag. Alla har en preferens om man blir tillfrågad men egentligen är det skitsamma. 

  • Anonym (Z)

    Det är skönt med en tajt fitta. Dock är det viktigt att hon är ordentligt våt då min kuk är grov, annars kommer jag inte in och det gör bara ont för oss båda.

  • Anonym (Mimi)

    Då vet jag att jag inte duger för min man, då han sa att jag inte är tight eller slapp 

  • Anonym (Mimi)

    Han vill dessutom ha sex sällan, så antar att jag vet svaret på varför. Han berättade förut(innan han och jag blev tillsammans) vi var vänner förut och då berättade han att han o hans ex låg varje varje dag. Medans nu säger han att de va hon som ville, han tog inget initiativ ? vet inte va jag ska tro?. Han är under 40 år så han är inte gammal direkt 

  • BlåFisk

    Det handlar mer om hur detaljerna där inuti känns.
    Vissa är extra sköna, så är det. Men det handlar inte om tajt vs. mindre tajt.

  • Anonym (,)
    Anonym (Mimi) skrev 2024-04-28 11:44:01 följande:

    Han vill dessutom ha sex sällan, så antar att jag vet svaret på varför. Han berättade förut(innan han och jag blev tillsammans) vi var vänner förut och då berättade han att han o hans ex låg varje varje dag. Medans nu säger han att de va hon som ville, han tog inget initiativ ? vet inte va jag ska tro?. Han är under 40 år så han är inte gammal direkt 


    Ingen vet. Ingen vet varför du postar alla dessa trådar om en man som inte vill ge din fitta en asfånig komplimang och hakar upp sig på vars hans kuk varit tidigare och hur ofta
  • Anonym (Mimi)
    Anonym (,) skrev 2024-04-28 13:15:07 följande:
    Ingen vet. Ingen vet varför du postar alla dessa trådar om en man som inte vill ge din fitta en asfånig komplimang och hakar upp sig på vars hans kuk varit tidigare och hur ofta
    Har inte skrivit flera trådar om detta ämne. är även by här. Kan inte rå för att tjejer har komplex? på samma sätt som många män har komplex för sina små 
  • Anonym (M)
    BlåFisk skrev 2024-04-28 12:37:30 följande:

    Det handlar mer om hur detaljerna där inuti känns.
    Vissa är extra sköna, så är det. Men det handlar inte om tajt vs. mindre tajt.


    Vad är det för detaljer som finns inuti? När jag känt efter i min så är det som knöligt, är det bra?
Svar på tråden Lagom alltid bäst?