• Anonym (?????)

    En undran

    Kan en kille som är gay kalla en tjej babe? Killen jag gillar som jag hört ska vara gay sa babe till en tjej då kan han ej vara gay. 

  • Svar på tråden En undran
  • Anonym (Jo)

    Hahahaha. "Babe" är väl ett typiskt sånt uttryck som heterotjejer och gaykillar har för varandra? Som kärvänligt smeknamn eller för att säga att någon är snygg, utan att vara sexuellt intresserad. Har själv en bögkompis som gärna skriver "babe!!!" om jag har en ny snygg profilbild på Facebook etc.

  • Anonym (?????)

    Alla säger slay med dethar jag aldrig hört talas om

  • Anonym (aik)
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 20:32:38 följande:

    Alla säger slay med dethar jag aldrig hört talas om


    Är du gammal?
  • Anonym (F)

    Hahaha klart han kan! :D Låter som att killen är fruktansvärt svartsjuk! På en bög!! SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande Nej du ts, en sån där ska du akta dig för, han låter jobbig och det kan bli väldigt fel i en sån relation.

  • Tecum
    Anonym (F) skrev 2024-04-28 20:36:26 följande:

    Hahaha klart han kan! :D Låter som att killen är fruktansvärt svartsjuk! På en bög!! SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande Nej du ts, en sån där ska du akta dig för, han låter jobbig och det kan bli väldigt fel i en sån relation.


    Du har fått det om bakfoten, det är killen som TS gillar som är bög och säger babe. Vilket gör att TS inte vill tro att han faktiskt är gay.
  • Anonym (Hin håle)

    Nej, det kan han inte. Inte under några som helst omständigheter! 

  • Anonym (F)
    Tecum skrev 2024-04-28 20:44:28 följande:
    Du har fått det om bakfoten, det är killen som TS gillar som är bög och säger babe. Vilket gör att TS inte vill tro att han faktiskt är gay.
    Ahaaaaa tackar haha :D

    TS - sorry att spräcka dina fantasier men jo, han är fortfarande bög!
  • Anonym (?????)

    Men jag gillar killar men gillar ha sex med tjejer med men är inte bi för skulle aldrig bli kär i en tjej. 

  • Anonym (?????)

    Men han kanske är bi och är han ihop med henne han kallade babe börjar jag gråta för jag har väntat på det ska bli han och mig ett tag nu

Svar på tråden En undran