• Anonym (!.!.!)

    Jag har åkt 50 mil för att träffa en man som inte ens anstränger sig?

    Vi hade typ chattat i 1 år.

    Så jag föreslog att åka till honom eftersom jag verkligen är intresserad och ville träffa honom, jag blev så trött på chattandet. Men eftersom jag inte vill bo hos en främling så tog jag in på hotell i 5 nätter. Jag kom i onsdags och åker hem på söndag.

    Detta visste han om men allting har blivit pannkaka och jag vet inte varför han tvekar.

    I onsdags la han ut på sin story hur han var ute med vänner och drack. Så jag ville inte störa.
    Samma sak i torsdags. Han la ut på sin story att han var ute och drack med vänner så jag störde inte då heller. 


    Igår skrev han och undrade vad jag gjorde. Han bad mig att komma till baren vart han var med sina vänner så jag drog dit. Och det var en trevlig stund. Han sa att jag är välkommen hem till honom på lördag för att se schlager finalen. Och efter finalen så ska vi till en klubb så jag köpte biljetter till klubben. Jag tackade ju naturligtvis ja.

    Och idag hör han av sig och skriver att han måste ta tillbaka inbjudan. 


    Jag undrar varför.

    Han säger att det blir för mycket folk. Över 30 pers och att det blir för mycket. Alla får inte plats. 


    Jag undrar varför hans ens bjöd mig.

    Han säger att han var packad och ber om ursäkt.

    Ja som ni kan förstå är jag jätte besviken. Och jag som hade köpt biljetter till klubben i onödan. Frågan är om jag ska dra dit ensam eller bara strunta i det. 


    Tycker inte ni att det är ganska uppenbart att han inte är intresserad?? Eller ? :/

  • Svar på tråden Jag har åkt 50 mil för att träffa en man som inte ens anstränger sig?
  • Anonym (Va??!!)

    Vilket stolpskott du har träffat!
    herregud, åkt 50 mil och han prioriterar dig NOLL.
    Han skulle överhuvudtaget inte haft andra planer än att umgås med dig, eventuellt inkluderat DIG från dag 1 med sina kompisar OM du var okej med det.
    Jag hade dragit hem bums, hade varit så jävla besviken och känner mig lurad.
    Bra att du åkte upp och såg hans rätta sida.
    Man blir f mörkrädd över hur folk beter sig.

  • Anonym (Kommer sluta jävligt illa igen)

    Du vet ju att du måste sluta åka till olika mäns städer. Det brukar sluta väldigt illa, eller hur?

  • Anonym (Zwq)

    Jag hade blockat honom redan på onsdagskvällen. Vem går ut och dricker med vänner när man vet att man ska träffa någon, som dessutom åkt så långt? Sen har det ju bara blivit värre och värre därefter. Att du ens frågar om det är uppenbart att han inte är intresserad är häpnadsväckande. Och hela grejen med att du inte vill störa honom, jösses säger jag. Du behöver respektera dig själv mer. 

  • EpicF

    Det var uppenbart redan onsdagen attt han inte var intresserad. 

    Varför åkte du inte bara hem reda på torsdagen? 

  • Anonym (!.!.!)
    Anonym (Zwq) skrev 2024-05-11 14:00:01 följande:

    Jag hade blockat honom redan på onsdagskvällen. Vem går ut och dricker med vänner när man vet att man ska träffa någon, som dessutom åkt så långt? Sen har det ju bara blivit värre och värre därefter. Att du ens frågar om det är uppenbart att han inte är intresserad är häpnadsväckande. Och hela grejen med att du inte vill störa honom, jösses säger jag. Du behöver respektera dig själv mer. 


    Det var faktiskt jag som ville åka till honom o träffa honom. Han sa att jag kunde komma ner men att han förmodligen skulle vara upptagen med vänner lite grann. 


    Ja jag ville inte störa. Vad ska jag göra? Gå dit och bara sätta mig med honom och hans sällskap? Han skulle ju tro att jag är psycho eller nåt..

  • Anonym (!.!.!)
    EpicF skrev 2024-05-11 14:03:25 följande:

    Det var uppenbart redan onsdagen attt han inte var intresserad. 

    Varför åkte du inte bara hem reda på torsdagen? 


    För jag hade redan betalat hotell för 5 nätter.
  • Anonym (Man)
    Anonym (!.!.!) skrev 2024-05-11 14:04:08 följande:
    För jag hade redan betalat hotell för 5 nätter.
    Du verkar rätt på får man säga.. kan han ha backat pga det?
  • Anonym (!.!.!)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-11 14:05:44 följande:
    Du verkar rätt på får man säga.. kan han ha backat pga det?
    Jag hoppas inte det men jag ville inte åka den långa vägen för bara stanna en eller två nätter..
  • Anonym (XxX)

    Grattis till veckans idiot! Jag skulle lägga ner honom helt

Svar på tråden Jag har åkt 50 mil för att träffa en man som inte ens anstränger sig?