• Anonym (Wtf)

    Messenger konversation försvann!

    En konversation jag haft på messenger med en person i flera månader har bara försvunnit.

    Men jag är inte blockad, det vet jag säkert  

    Skickade en sak i morse o då var alla konversationer där. Raderade den, som jag gjort många gånger förr när jag skickat fel saker o då ser jag till min förvåning att hela vår konversation är borta! 

    Wtf hände? 

    Hur återställer jag? Eller raderas det efter ett visst tag? (Men vi har inte den inställningen heller)

  • Svar på tråden Messenger konversation försvann!
  • Anonym (Wtf)

    Du menar att jag ska ha råkat göra det?  Inte sannolikt

    För när jag en gång blev blockad (av en annan) så hade jag konversationen kvar ändå

  • Fjäril kär

    Du kan alltså öppna messenger för denna person och allt är blankt? 

    I så fall har denna person tagit bort konversationen helt. Då när du öppnar nästa gång för att skriva något kommer det vara helt blankt. 

    Klicka på "i" uppe i högra hörnet i en konversation och klicka sen på dom tre prickarna i högra hörnet.  Väljer man ta bort konversation så försvinner allt.  Funktionen är bara en radering och inget annat. Ni är fortfarande vänner och inte blockad. Bara raderat.  Men det är blankt nästa gång du vill skriva något. 

  • Anonym (Wtf)
    Fjäril kär skrev 2024-05-12 14:21:51 följande:

    Du kan alltså öppna messenger för denna person och allt är blankt? 

    I så fall har denna person tagit bort konversationen helt. Då när du öppnar nästa gång för att skriva något kommer det vara helt blankt. 

    Klicka på "i" uppe i högra hörnet i en konversation och klicka sen på dom tre prickarna i högra hörnet.  Väljer man ta bort konversation så försvinner allt.  Funktionen är bara en radering och inget annat. Ni är fortfarande vänner och inte blockad. Bara raderat.  Men det är blankt nästa gång du vill skriva något. 


    Nej hen har inte gjort det.

    Men även om man tar bort konversationen, så blir den inte borttagen hos mottagaren 
Svar på tråden Messenger konversation försvann!