• Anonym (B)

    Varför ignorera hon killar??

    En snygg tjej som igonerar alla killar. Jag tror inte att hon är lesbian, har aldrig sett henne med en tjej heller och hon är väldigt kvinnligt och femenin..men förstår inte varför hon igonera killar??

  • Svar på tråden Varför ignorera hon killar??
  • Anonym (Elena)
    Anonym (B) skrev 2024-05-12 23:49:37 följande:
    Varför ignorera hon killar??

    En snygg tjej som igonerar alla killar. Jag tror inte att hon är lesbian, har aldrig sett henne med en tjej heller och hon är väldigt kvinnligt och femenin..men förstår inte varför hon igonera killar??


    Hur vet du att hon ignorerar ALLA killar?

    Hon kanske bara ignorerar killar som hon inte är intresserad av..Har inte den tanken slagit dig, eller?

    Sen kan ju en kvinna vara lika kvinnlig eller feminin även om dom tänder på andra tjejer..
    En kvinna måste inte vara manhaftig för att vara lebb eller för att tända på tjejer..
    Du har nog tittat på film lite för mycket..

    Sen kan man ju som kvinna tända både på män och kvinnor..Varför välja ett kön bara, när man kan välja båda. Det fattar inte jag.. Kärlek som kärlek. haha.
  • Anonym (G)
    Anonym (B) skrev 2024-05-12 23:49:37 följande:
    Varför ignorera hon killar??

    En snygg tjej som igonerar alla killar. Jag tror inte att hon är lesbian, har aldrig sett henne med en tjej heller och hon är väldigt kvinnligt och femenin..men förstår inte varför hon igonera killar??


    Jag ser ganska bra ut och får ofta denna fråga. Kanske för att man är extra kräsen helt enkelt.  
  • Lynx123

    Skulle gissa att hon helt enkelt inte är intresserad av dessa killar eller att hon gillar någon annan. Alla människor är dessutom inte intresserade av kärleksrelationer.

  • Anna7719

    Hon ignorerar väl för att hon inte är intresserad.
    Hon kan vara upptagen, nöjd med att vara själv, intresset på annat håll.
    Man går inte omkring och spanar på killar hela dagarna om man själv inte är på jakthumör

  • Anonym (Bas)
    Anonym (G) skrev 2024-05-13 00:16:40 följande:
    Jag ser ganska bra ut och får ofta denna fråga. Kanske för att man är extra kräsen helt enkelt.  
    Om du hade sett riktigt bra ut, hade du varit ännu mer kräsen då?
  • Anonym (Bas)
    Anonym (Elena) skrev 2024-05-13 00:10:14 följande:
    Hur vet du att hon ignorerar ALLA killar?

    Hon kanske bara ignorerar killar som hon inte är intresserad av..Har inte den tanken slagit dig, eller?

    Sen kan ju en kvinna vara lika kvinnlig eller feminin även om dom tänder på andra tjejer..
    En kvinna måste inte vara manhaftig för att vara lebb eller för att tända på tjejer..
    Du har nog tittat på film lite för mycket..

    Sen kan man ju som kvinna tända både på män och kvinnor..Varför välja ett kön bara, när man kan välja båda. Det fattar inte jag.. Kärlek som kärlek. haha.
    Kan en man vara lika manlig och maskulin även om dom tänder på andra killar?
  • Anonym (Självklart)
    Anonym (Bas) skrev 2024-05-13 07:28:06 följande:
    Kan en man vara lika manlig och maskulin även om dom tänder på andra killar?
    Självklart. Bara för att du har en stereotyp bild av hur en man (eller kvinna) sim tänder på det egna könet ser ut betyder inte det att det är så. Bara för att bilden utåt av en homosexuell man är en väldigt feminin man betyder inte det att det är så. 
  • Anonym (Bas)
    Anonym (Självklart) skrev 2024-05-13 07:31:28 följande:
    Självklart. Bara för att du har en stereotyp bild av hur en man (eller kvinna) sim tänder på det egna könet ser ut betyder inte det att det är så. Bara för att bilden utåt av en homosexuell man är en väldigt feminin man betyder inte det att det är så. 
    Hur vet du vad jag har för bild av män som tänder på killar? tror du att de flesta kvinnor tycker det är lika självklart som du tycker att det är?
Svar på tråden Varför ignorera hon killar??