• Anonym (killeundra)

    String efter 30?

    Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

    Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Samsam111
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Men det du menar är alltså att den dagen du fyller 30 slutar du med string tvärt?
  • Anonym (kvinna)
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Även 20 åriga kvinnor kan ha en dallerrumpa och 30+ kvinnor kan har en fast rumpa
  • 83Sara

    Jag är 40+ och trivs i string. Jag känner mig fin och tänker ha det så länge jag vill.

  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 07:55:16 följande:
    Det var ett väldigt tjat om bakterier. Det finns bakterier överallt och vi exponeras konstant för dem. De flesta är ofarliga, likaså med e-coli där bara några varianter leder till sjukdom. Spelar alltså ingen egentlig roll annat än om man lider av bacillskräck. När folk säger att de är rena så menar de förmodligen att de håller en god hygien och regelbundet tvättar sig i rumpan. 
    Jag rättar bara de oupplysta som tror att det är hygieniskt att bära string vilket det i allra högsta grad inte är då det aldrig går att bli ren i området runt öppningen där snöret smetar fast om man går omkring med smutsig string hela dagen lång.

    Har aldrig pratat om sjukdomar heller. Det är fortfarande ofräscht som fan att bära string. Oavsett ålder.
  • Anonym (M)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-28 14:14:55 följande:
    Jag rättar bara de oupplysta som tror att det är hygieniskt att bära string vilket det i allra högsta grad inte är då det aldrig går att bli ren i området runt öppningen där snöret smetar fast om man går omkring med smutsig string hela dagen lång.

    Har aldrig pratat om sjukdomar heller. Det är fortfarande ofräscht som fan att bära string. Oavsett ålder.
    Visst blir det smutsigare än med vanliga trosor men om kvinnan byter regelbundet så spelar det ingen större roll. Så länge ingen ska dit och slicka på snöret eller i rumpan. Och gör de det så tvivlar jag på att de bryr sig om hur hygeniskt det är.
  • Anonym (50-åriga damen)
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Skulle säga att min nu 58 år gamla rumpa ser bättre ut än många 30 åriga .
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 14:53:56 följande:
    Visst blir det smutsigare än med vanliga trosor men om kvinnan byter regelbundet så spelar det ingen större roll. Så länge ingen ska dit och slicka på snöret eller i rumpan. Och gör de det så tvivlar jag på att de bryr sig om hur hygeniskt det är.
    Och såna män är ju heller inget att ha. Äckelgrisar som inte bryr sig om hygien och ägnar sig åt att äta någon annans e-coli-indränkta bakdel Kräks
  • Anonym (Man34)

    Är sexigt att se 40 plusare med string o ännu bättre är det att slicka dom i rumpan:) 

  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-01 23:04:26 följande:

    Är sexigt att se 40 plusare med string o ännu bättre är det att slicka dom i rumpan:) 


    Ja, otroligt sexigt med en man som har munnen full av bajspartiklar - om man råkar vara en spyfluga då Drömmer
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-01 23:04:26 följande:

    Är sexigt att se 40 plusare med string o ännu bättre är det att slicka dom i rumpan:) 


    Usch 
  • Anonym (Man34)

    Vi har mkt analsex och då ingår det att värma upp genom att slicka där:) 

Svar på tråden String efter 30?