• Anonym (gömda porrtidningar!!)

    Jag tror att min pappa runkar!!!

    Hej!

    mamma å pappa e bortresta å jag har fått i uppdrag att städa huset. har städat väldigt noggrant och hittat porr tidningar som måste vara pappas!!

    känns så fel, såklart att mina kill kompisar runkar, men känns så konstigt att pappa som e 50 också runkar..

    vad tycker ni??

  • Svar på tråden Jag tror att min pappa runkar!!!
  • Studentpappa

    Han kanske sätter på din mamma i baken också, det gör jag med mina barns mamma med jämna mellanrum...


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Me)
    MammAmma skrev 2017-08-12 17:02:00 följande:
    So? Har ju inte du med att göra. Bara lägg tillbaka dem och glöm bort att du ens sett nåt.
    Eller hur
  • EnAnonumius
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 16:21:12 följande:
    ja, de ligger kvar...kanske ska berätta för mamma??
    Nej det skall du inte göra. Det är inte din sak att göra det heller.

    De är vuxna och skall sköta det själva.
  • Primmeling
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 15:35:41 följande:

    asså, jag vet att gubbar runkar, men kändes så konstigt att få reda på det såhär..ett sånt där litet magazin med snuskiga saker...

    undrar om mamma vet om??


    Varför tror du det är pappas tidningar? De kanske har dem ihop? Det kanske är mamma som köpt dem? Det är mkt vanligt att kvinnor gillar porr.
  • TQR735
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 14:52:42 följande:

    Hej!

    mamma å pappa e bortresta å jag har fått i uppdrag att städa huset. har städat väldigt noggrant och hittat porr tidningar som måste vara pappas!!

    känns så fel, såklart att mina kill kompisar runkar, men känns så konstigt att pappa som e 50 också runkar..

    vad tycker ni??


    Ska avslöja något för dig.

    Det är nog så att dina föräldrar haft sex flera gånger under sitt äktenskap också inte bara den där gången du du blev till.. 

    Men till ditt problem jag tycker du ska ringa polisen direkt. Guld i mun
  • Kirenaj68
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 16:21:12 följande:
    ja, de ligger kvar...kanske ska berätta för mamma??
    Var låg de tidningarna?
  • Panduro
    Rock on skrev 2017-08-12 16:40:56 följande:

    Gubbar?!? Gubbe 50 år?!?

    Min man fyller 47 om 1 vecka (& jag fyller 47 om 1 månad) och han är INGEN gubbe.

    Tror du att din mamma är helt bakom flötet? Ja, hon vet nog om det!


    Din man kanske inte är en gubbe i dina ögon, men väl i en tonårings. Det måste du väl förstå.
  • Rock on
    Panduro skrev 2017-08-14 08:40:11 följande:

    Din man kanske inte är en gubbe i dina ögon, men väl i en tonårings. Det måste du väl förstå.


    Det jag förstår är att du behöver inte vara nedlåtande!
  • Mortiscia80
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 17:15:42 följande:
    nä,,mamma skulle aldrig gilla nåt sånt!!
    såklart de har sex, men usch, pappa runkar till porr!!
    Det finns många kvinnor som både onanerar och uppskattar porr =) Lämna deras sexliv ifred och förstå att det är naturligt, hur de nu än vill ha det.
  • Kirenaj68
    Kajsab68 skrev 2017-08-14 08:19:44 följande:

    Vad har det för betydelse var tidningarna låg?


    En hel del. Det handlar ju faktiskt om någons privatliv.
  • Kirenaj68
    Anonym (gömda porrtidningar!!) skrev 2017-08-12 17:15:42 följande:
    nä,,mamma skulle aldrig gilla nåt sånt!!
    såklart de har sex, men usch, pappa runkar till porr!!
    Hur vet du det med säkerhet? De kanske bläddrar tillsammans i tidningarna som ett förspel? Oavsett vilket. Lika mycket som du säkert vill att dina föräldrar inte ska lägga sig i ditt privatliv uppskattar säkert din pappa att du håller dig borta från hans.
    Med andra ord. Sköt dig själv.
  • Flunk1

    Hej

    Jag är själv en så kallad gubbe på dryga 50 år och är gift .

    Jag runkar nästan varje dag och ser inget fel i det.

    Har även uppblåsbara dockor som jag klär med underkläder som jag köpt av unga tjejer.

    Alla har sina små hemlisar

  • Amadeus2

    Att pappa runkar är det lika möjligt att din mamma onanerar, Berätta för hon vet nog redan att hennes man har porrtidningar och ibland runkar. Det är väl inte otänkbart att hon tittar i dem läser någon sexnovell och har det skönt för dig själv. Inte bara män utan även kvinnor sköter det ibland själva även i förhållande.

Svar på tråden Jag tror att min pappa runkar!!!