• Anonym (Maria77)

    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

    Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...


    En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

  • Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Sexigt??)

    Ts - det var inte sexigt, enbart porr, exhibitionistiskt och gränslöst. Hade aldrig sett en medarbetare som professionell och yrkeskompetent som gjorde så oavsett om det gällde arbetstid, aw eller en privat fest där kollegor är med. Bara väldigt låg nivå.
    Att kollegorna tittade kan ju ha flera orsaker....Jag hade också stirrat, för att jag i det läget trott att du fått en psykos med maniska symptom och översexuellt uttryck, som maniska människor kan få. Och efter det hade nog ingen på vår arbetsplats sett på dig med respekt.

    Sexigt är att på ett subtilt sätt vara lockande och inbjudande. Det sexigaste är när det sker med stil, och charm. 
    Det du beskriver kan med stor portion god vilja ses som charmigt (möjligen), men otroligt stillöst och verkligen ett grovt  övertramp .
    Så tycker jag!

  • Tobben
    Anonym (Dom) skrev 2024-04-15 20:06:13 följande:

    Härligt att utomhussäsongen är igång!

    Håll utkik i trakterna på onsalahalvön säger jag bara?


    Får man lyda där?
  • Anonym (Flera år sedan)

    Kanske felaktig signatur för denna gång som hände idag. Körde med riktigt praktstånd och blev passerad av en buss med vad jag tror var fotbolls tjejer. Hur som helst blev det mycket fram och tillbaka och en massa gester och glada miner

  • Anonym (Dom)
    Tobben skrev 2024-04-15 22:34:46 följande:
    Får man lyda där?
    Min partner lyder mig blint när det kommer till det sexuella, misslyckas hon med det blir det straff. Men oftast är hon en lydig kvinna som för som hon blir tillsagd.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mannen)
    Auditanne skrev 2024-01-07 11:16:59 följande:

    Ingenting. Min sexualitet är något privat och inget som jag ämnar fläka ut inför allmänheten. Har lite mer värdighet än så. 


    Håller med. Finns få saker som är så äcklande som när andra försöker pressa på sin sexualitet på offentligheten. Folk får gärna ha sina kinks och fetisher, men håll dessa i slutna rum.
  • SannnaB

    Jag brukar sitta ute på min altan när det är fint väder och onanera. Ibland går det folk förbi.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-04-28 13:43:48 följande:
    Håller med. Finns få saker som är så äcklande som när andra försöker pressa på sin sexualitet på offentligheten. Folk får gärna ha sina kinks och fetisher, men håll dessa i slutna rum.
    Med era "moraliska kompasser" är det ju underligt att ni är i en sådan här tråd och läser, för att inte tala om att idas kommentera.  Uppenbarligen är det liiite spännande ändå, eller?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-28 15:23:08 följande:
    Med era "moraliska kompasser" är det ju underligt att ni är i en sådan här tråd och läser, för att inte tala om att idas kommentera.  Uppenbarligen är det liiite spännande ändå, eller?
    Nej.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-04-28 16:19:37 följande:
    Nej.
    Men engagerar sig tillräckligt för att både läsa och kommentera .....
  • Anonym (Miss Demeanor)

    Moralens väktare tål tydligen inte att det finns en tråd om offentligt sex där man faktiskt skriver om sex och någon förfärad Prussiluska fick nu mitt inlägg raderat.

    Så farväl, mina äventyr fortsätter på annan plats. Jag är en sällsynt varelse och jag ångrar ingenting. 

    To live is the rarest thing in the world.
    Most people exist, that is all.  //Oscar Wilde

  • Anonym (Hmm)

    Har knullat och blivit avsugen ett antal gånger. Ingen eller någon såg. Sen är väl rätt upphetsande det också - att inre veta.

  • Tornhöken
    SannnaB skrev 2024-04-28 13:46:19 följande:

    Jag brukar sitta ute på min altan när det är fint väder och onanera. Ibland går det folk förbi.


    Har någon sett?
  • Anonym (Hmm)
    Tornhöken skrev 2024-05-05 20:49:49 följande:
    Har någon sett?
    Också gjort men väldigt noga med att ingen kunnat se.  Tanken räcker.
    Också knullat några ex på gräsmattan och på altanbordet. Bordet var ju .... bara så bra för oss båda. Följdes upp med hennes köksbord. Nästan lika bra men ingen kunde se på 7:e våningen, haha
  • Anonym (Dumt gjort)

    Har blivit avsugen längst ut på en badbrygga vid en stor badplats..var så mörkt så vi såg inte om hela campingen stog och tittade på stranden..var rätt sexigt har jag för mig

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?