• Anonym (Lova)

    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

  • Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • prospicientia
    Anonym (Katten) skrev 2024-04-29 19:54:52 följande:
    Så om man inte är så trång men män ändå kommer fort är man ändå skön?
    Är det en tävling att komma fort? Det är nog oerhört individuellt hur långt ett normalt samlag varar för en och hur lång tid man behöver för att komma. Jag har inte brukat komma genom samlag över huvud taget, men så är jag också tämligen oerfaren. Skulle jag komma på 10 minuter hade känt mig besviken för då har man ju knappt hunnit komma igång ordentligt ens och det hade förmodligen inte varit särskilt skönt heller. En 45 minuter är mer normalt för mig. Längre en timme och det är omöjligt att komma för jag blir för trött. I bästa fall kan jag fortsätta en stund till, men kommer definitivt inte.
  • Anonym (Katten)
    prospicientia skrev 2024-04-29 19:45:16 följande:

    Har inte fått prova så särskilt många organ, men ja, det är skillnad. En del känns mycket skönare bakifrån, andra är skönt i missionären, det är skillnad på hur det känns i olika vinklar och med vissa är det lättare att komma än andra...


    prospicientia skrev 2024-04-29 20:29:58 följande:
    Är det en tävling att komma fort? Det är nog oerhört individuellt hur långt ett normalt samlag varar för en och hur lång tid man behöver för att komma. Jag har inte brukat komma genom samlag över huvud taget, men så är jag också tämligen oerfaren. Skulle jag komma på 10 minuter hade känt mig besviken för då har man ju knappt hunnit komma igång ordentligt ens och det hade förmodligen inte varit särskilt skönt heller. En 45 minuter är mer normalt för mig. Längre en timme och det är omöjligt att komma för jag blir för trött. I bästa fall kan jag fortsätta en stund till, men kommer definitivt inte.


  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-04-24 22:20:32 följande:
    Du låter lite arg och upprörd tänk på hjärtat🤗
    Blir lite nyfiken nu vilka tillkortakommanden jag försöker projisera på dig och andra kvinnor?

    Det jag vände mig mot är det du skriver om att det inte finns några fittor som är mer slappa än andra. Hör du inte hur dumt och okunnigt det låter? Gissar att daggmaskar här är en metafor för kuk? Och ditt påstående är ju lika dumt som om jag skulle säga att det inte finns några små kukar utan bara slappa fittor. 

    Och dom flesta vuxna tycker att kuk och fitta är ett vedertaget ord.

    Tänk på hjärtat nu och gör lite knipövningar.
    Nej, de upprörda härinne är ju snarare ni incels som ska projicera er egen osäkerhet på andra. Mitt hjärta är det inga som helst fel på förövrigt.

    Nej, det kommer jag inte att göra då problemet inte hittas i min kropp. Gå du och gör den där välbehövliga penisförlängningen istället. Om det nu ens finns några sådana med lyckade resultat för era små minispikar. 

    Nej, de flesta vuxna använder inte vulgära okvädningsord för människors könsdelar. Endast White trash som saknar klass. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:21:17 följande:
    Haha, du sitter och likear dina egna inlägg? DET om nått är WT...
    Nej, WT är snarare att inte hålla sig till ämnet. Som du just visade.
  • Anonym (A)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 03:03:13 följande:
    Till de småpittade männen - problemet ligger inte i kvinnornas underliv utan snarare i er egen otillräckliga storlek därnere.

    Ett bra sätt att väga upp detta är att skaffa lite självinsikt istället för att projicera er storleksfixering på kvinnor. 

    Och nej - kvinnor kommer inte att vilja andas i närheten av små prinskorvar, ännu mindre göra något sexuellt med dem. 
    Shizo är också ett tecken på psykisk ohälsa ibland smutset.. För i ena stunden skriver du det här.. För att i nästa andetag säga att det gör enbart omogna små white trash... 

    Är hela fågelboet på utflykt utanför pannloben eller?
  • Anonym (Ant)
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:26:08 följande:
    Shizo är också ett tecken på psykisk ohälsa ibland smutset.. För i ena stunden skriver du det här.. För att i nästa andetag säga att det gör enbart omogna små white trash... 

    Är hela fågelboet på utflykt utanför pannloben eller?
    +1
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-30 02:16:45 följande:
    Nej, de upprörda härinne är ju snarare ni incels som ska projicera er egen osäkerhet på andra. Mitt hjärta är det inga som helst fel på förövrigt.

    Nej, det kommer jag inte att göra då problemet inte hittas i min kropp. Gå du och gör den där välbehövliga penisförlängningen istället. Om det nu ens finns några sådana med lyckade resultat för era små minispikar. 

    Nej, de flesta vuxna använder inte vulgära okvädningsord för människors könsdelar. Endast White trash som saknar klass. 
    Jag är varken incell eller white trash. För övrigt tycker jag att det uttrycket inte är särskilt okej då används för att klanka ner på vita som lever som många fattiga färgade gör. Och någon minipenis har jag inte heller. Tänker inte sänka mig till din nivå med förolämpningar då jag tycker man ska ha överseende med dom som haft otur i genlotteriet. Slänger du ur dig alla dom här förolämpningarna bara för att jag påtalar att det är skillnad på hur tighta kvinnors FITTOR är så hoppas jag att du har förståelse människor omkring dig som har överseende för dig.

    Om du träffar på män med för små kukar kan det ju faktiskt vara så att det är muttern som är för stor och inte skruven som är för liten🤗
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-05-04 03:42:40 följande:
    Knappast. Se du till din egen kokosnöt till hjärna.

    Jag svarar bara med samma medicin som ni själva delar ut härinne. Det är inget fel på kvinnors underliv som sagt. Hela tråden handlar bara om osäkra män som projicerar sin egen otillräcklighet på kvinnor.
    Lite gulligt på konstigt sätt hur du slänger ur dig förolämpningar åt alla som inte håller med dig. Och du upprepar samma igen så jag måste ställa frågan hur många fitt hm förståt underliv har du ens varit i med dina fingrar? Den här incellen som du kallar mig har ändå erfarenhet av ett gäng och fattar inte hur du inte kan förstå att det så klart är skillnad på storleken på fittor också. Men fortsätt du och tro att det inte är alla prinskorvar som är för små och inte din hallongrotta som är stor😘
  • Anonym (Sankac)

    Och som vanligt i dessa trådar börjar de bli "häckling" av andras kommentarer...
    *Suck*

  • Anonym (Hej)

    Jag skulle vilja ha en trång och våt fitta att tränga in i! Det hade varit underbart! ☺️

  • prospicientia
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-05 13:45:16 följande:

    Jag skulle vilja ha en trång och våt fitta att tränga in i! Det hade varit underbart! ☺️


    Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
  • prospicientia
    prospicientia skrev 2024-05-05 14:07:43 följande:
    Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
    Det kanske i och för sig har med andra saker att göra också om det gör ont...
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?