• Poppys77

    Sex med äldre kille

    Hej,
    själv är jag en 22 årig kvinna som är intresserad av en 35 årig man.
    har aldrig varit med en äldre man tidigare men blir väldigt kåt av tanken. 


    vi har en dejt inplanerad och undrar om vad ni tycker om ålderskillnaden.

  • Svar på tråden Sex med äldre kille
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (Love) skrev 2024-04-21 06:45:22 följande:
    Du får tänka på att man presterar betydligt bättre med en ung attraktiv kvinna än en äldre och inte lika attraktiv kvinna.
    Jag tyckte den äldre jag var med var en av de sämre. 
  • Anonym (Love)
    Anonym (Ngnf) skrev 2024-04-21 07:16:07 följande:
    Jag tyckte den äldre jag var med var en av de sämre. 
    Om man skulle se något slags genomsnitt av män, så presterar nog yngre män bättre. Men det är ju inte så att man tappar potensen efter 35 om man lever sunt.

    Man kan bli stenhård även som 50+are, speciellt om man är med en yngre attraktiv kvinna.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Love) skrev 2024-04-21 07:59:37 följande:
    Om man skulle se något slags genomsnitt av män, så presterar nog yngre män bättre. Men det är ju inte så att man tappar potensen efter 35 om man lever sunt.

    Man kan bli stenhård även som 50+are, speciellt om man är med en yngre attraktiv kvinna.
    Sex är bara en stenhård kuk.
  • Anonym (Linda)
    Poppys77 skrev 2024-04-03 00:27:39 följande:
    Sex med äldre kille

    Hej,
    själv är jag en 22 årig kvinna som är intresserad av en 35 årig man.
    har aldrig varit med en äldre man tidigare men blir väldigt kåt av tanken. 


    vi har en dejt inplanerad och undrar om vad ni tycker om ålderskillnaden.


    Skit i åldersskillnad! Om ni passar ihop och tycker om varandra är det bara att köra på!
    Jag är 20 och min kille är 42. Bästa killen jag haft i mitt liv!!! Bästa sexet jag haft i mitt liv!!! Är det bara sex du är ute efter så spelar ju åldern absolut ingen roll! 
  • Anderrrrrs

    När du är 52 så är han 65. När du blir pensionär är han statistiskt sett snart ditt alldeles egna vårdpaket. 


    Vill du bara ligga så är det ju lugnt. Men ligger man för mycket blir man ju förälskad förr eller senare om man inte är helt gjuten i is. Men som sagt, än så länge är det ju ingen fara. Få fastnar i förhållanden vid 22 ändå, och det rimmar faktiskt. 

    Åk och ligg nu. Han vet nog hur man gör så får du en bra lärare iallafall. 

  • Anonym (Kvinna36)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-04 13:40:56 följande:
    Jasså, det gör du? Jag har försökt träffa andra kvinnor sen dess. Skrivit till jämnåriga. Antingen så blev jag ghostad eller så svarade de inte. Ingen skrev till mig på hela förra året.

    Men snälla du måste lägga ner nu. Det är ingen som hindrar dig från att ligga med yngre kvinnor, varför måste du fortsätta gnälla om att folk tycker det är fel. Ja många tycker det är creepy (beroende på åldersskillnaden såklart) men det är inte olagligt och du måste inte bry dig om vad främlingar på något forum på internet tycker. 

    Personligen skulle jag inte ligga med en 22-åring nu men jag dejtade själv en 35-åring när när jag var 23. Tyckte iförsej det var lite för stor ålderskillnad. Och han ljög förresten om sin ålder när vi först träffades och sa att han var 29. Bara det borde ju verkligen varit en red flag men man var ung och dum.. 

    Och ja TS jag vet att du är en äldre kille och inte en 22-årig tjej men man måste inte kolla vad folk på familjeliv tycker innan man ligger med en annan vuxen människa.. 

  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (Love) skrev 2024-04-21 07:59:37 följande:
    Om man skulle se något slags genomsnitt av män, så presterar nog yngre män bättre. Men det är ju inte så att man tappar potensen efter 35 om man lever sunt.

    Man kan bli stenhård även som 50+are, speciellt om man är med en yngre attraktiv kvinna.
    Inte det jag enade utan att han var rätt dålig 
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (Linda) skrev 2024-04-21 08:56:36 följande:
    Skit i åldersskillnad! Om ni passar ihop och tycker om varandra är det bara att köra på!
    Jag är 20 och min kille är 42. Bästa killen jag haft i mitt liv!!! Bästa sexet jag haft i mitt liv!!! Är det bara sex du är ute efter så spelar ju åldern absolut ingen roll! 
    Då får du ta den dagen din man är 70+ och sjuk på olika sätt kanske. Då vill jag se att du inte lämnar honom för han plötsligt blivit tråkig. Min pappa blev lämnad av mamma efter 40 år, av den anledningen. Han kan inte göra ett dugg skog nu. Knappt prata. Inte ringa. Inte skriva ett sms. Inte stå upp. Han är 74. Hon pratar inte ens med honom, besöker honom aldrig. Så jäkla hemskt.  
  • Anonym (Ngnf)

    Men visst, okej att man lämnar någon. Självklart ska man få det om han vill, men man bryr sig. Det är en människa man förhoppningsvis älskat. Inte bara för den är så niiiiiceeee för den är äldre . Usch. Tänk lite framåt med. 

  • Anonym (Lisa)

    Om man som man över 40 vill ligga med en 20 åring så skulle jag säga att det är helt normalt att känna så... de är i peaken av sin fertilitet och det är naturligt att dras till de som är mest fertila. 
    Däremot får man nog vara beredd på att omgivningen tycker att det är lite gubbigt. 

    Jag tror också att få to 35 plus skulle ha så mycket mentalt utbyte med någon runt 20...
    Vid 20 är man precis ute ur tonåren och vet fortförande ganska lite om sig själv och världen, även om det förstås finns stora skillnader från person till person..

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-21 08:47:33 följande:
    Sex är bara en stenhård kuk.
    Nej, så är det inte. Det är en viktig bit, men så är det också med HUR du använder den precis som hur du använder dina händer, fingrar, läppar och tunga. Det mest vanliga är att din kvinna inte får orgasm av din kuk utan av dina fingrar och/eller din tunga.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Poppys77 skrev 2024-04-03 00:27:39 följande:
    Sex med äldre kille

    Hej,
    själv är jag en 22 årig kvinna som är intresserad av en 35 årig man.
    har aldrig varit med en äldre man tidigare men blir väldigt kåt av tanken. 


    vi har en dejt inplanerad och undrar om vad ni tycker om ålderskillnaden.


    13 års åldersskillnad är inte speciellt mycket. Om ni blir tillsammans på riktigt, kan det kanske kännas lite kymigt på äldre dagar när han är pensionär i 13 år innan dig och när han blir gammal och skröplig lågt före dig.
    Å andra sidan... ni har många år kvar tills ni behöver tänka på det, så det kan vara vettigt att passa på att njuta av livet medan ni bägge är ungar. Det kan ju bli kärlek också... Celin Dion var 25 år yngre än sin make och de höll ihop ända tills han gick bort.
Svar på tråden Sex med äldre kille