• Anonym (Njuta)

    Slicka fitta svara ärligt kvinnor

    Vad gillar ni?

    Enbart runt Klitoris
    Glufsande runt hela 
    Små bitande 
    Användande av fingrar samtidigt 
    Mellangården

    Ja vad gillar ni, alla gillar olika

  • Svar på tråden Slicka fitta svara ärligt kvinnor
  • Anonym (WW)

    En kvinna jag dejtade för några år sedan var helt extremt klitorisfokuserad. Hon ville absolut inte att det slickades någon annanstans än rätt på klitoris. Absolut inget sugande eller penetrerande vare sig med tungan eller fingrar, utan fokus skulle vara på klittan endast med tungspetsen som nån slags mänsklig tungvibrator. 
    Jag blev galen på detta och fick dessutom kramp i tungan tillslut. 
    Min nuvarande partner däremot... gillar slick och sug och penetration och tar egna initiativ genom att sätta sig på mitt ansikte och gnida hela underlivet till orgasmer, ofta väldigt blöta fontäner.
    Gött äre!!

  • Anonym (JF)

    jag har hört att tjejerna gillar om man kör alfabetet: A B C D E F,,,,osv osv,,,

  • Anonym (njäe)

    Jag gillar det inte alls. Lika upphetsande som att bli slickad på armbågen ungefär. Förstår inte vitsen alls...

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Typ) skrev 2024-04-14 18:10:54 följande:

    Alla är olika och gillar olika, men en och samma kan också gilla olika från gång till gång. Iaf jag. Det jag gillar nu kanske jag inte gillar lika mycket nästa gång. Så jag tycker du ska fråga den du är med just då, så slipper du göra henne besviken.


    Precis, håller med om detta
  • Anonym (?)
    Anonym (A) skrev 2024-04-15 21:07:16 följande:
    Precis, håller med om detta
    Man kan ju också prova lite olika - alla kvinnor är inte så kommunikativa. 
    Hat haft (tydligen) kvinnor som genom andning och ljud visat vad de tyckt om.
    Alla är väl olika men lätt tunga på clittan och ett par fingrar mot g-gunkten  verkar funka i 95 av 100 fall..
    Sedan älskar jag de som  tycker om att få brösten stimulerade samtidigt.
    Men ... thats me!
  • Anonym (Me 77)
    Anonym (Mmmums) skrev 2024-04-14 19:36:51 följande:
    Ja sa till honom vad jag gillar, men det gjorde ingen skillnad. vissa är helt enkelt inte öppna för att lära sig en ny partner, utan tror att det som fungerade med förra är facit för framgång.

    som sagt, han var nog en sån som säger att han fullkomligt älskar och slicka, mest för han tror att kvinnor vill höra det. Det var inte direkt så att han själv tog initiativ till det speciellt ofta heller. För mig är det oralsex något jag vill ge och få varje gång. vi matchade inte helt enkelt.
    Träffa en som bara tryckte in och ut tunga typ juck liknande. 
    Det blev stopp där. En man 50 +  som inte vet var eller vad clitoris är. 
    Jag vet varför han varit 
    gift och skild 4 ggr.  Hopplöst fall.
  • Anonym (Me 77)
    Anonym (JF) skrev 2024-04-15 14:43:11 följande:

    jag har hört att tjejerna gillar om man kör alfabetet: A B C D E F,,,,osv osv,,,


    Ooohh jaaa,  
    Ibland O
    Ibland B

    Lyssna på andning, stön, ord mm = vägvisare. 

    Jag tappar tålamod och intresse.
  • Tom Araya
    Anonym (Me 77) skrev 2024-04-18 17:40:19 följande:
    Ooohh jaaa,  
    Ibland O
    Ibland B

    Lyssna på andning, stön, ord mm = vägvisare. 

    Jag tappar tålamod och intresse.
    Å, W, Z, Q, S då?
  • Anonym (Springan)

    Jag gillar att få hela springan slickad

  • Anonym (Usch)

    Kan inte annat än att äcklas när jag läser sådant här, varför ska detta diskuteras? Blir Ts upphetsad av att läsa svaren? I så fall så kanske ni gör en snuskgubbe riktigt nöjd och har räddat hans dag.  Kräks

  • Anonym (c)
    Anonym (Usch) skrev 2024-04-28 14:53:46 följande:

    Kan inte annat än att äcklas när jag läser sådant här, varför ska detta diskuteras? Blir Ts upphetsad av att läsa svaren? I så fall så kanske ni gör en snuskgubbe riktigt nöjd och har räddat hans dag.  Kräks


    Vad är det för fel med att göra killar nöjda? är du en egoistisk älskare är det ju bara gå o hitta någon som enbart tänker på sig själv precis som du gör?
Svar på tråden Slicka fitta svara ärligt kvinnor