• Anonym (Mimi)

    Lagom alltid bäst?

    Tight vagina eller lagom, vad är bäst enligt er killar? Motivera gärna hur ni tänker 

  • Svar på tråden Lagom alltid bäst?
  • Anonym (Engelska)

    Spelar inte någon roll om tight eller laggom.
    Älskar oral sex och båda är så härliga.
    Oavsett vilken att märka knipningar när man kommer in,, så absolut det bästa.
    Därför ingen betydlig 

  • XDX

    Föredrar lagom till "rymliga". Har varit med några som var väldigt tighta (för mig i a f) och det funkade inte alls. Bara varit med en eller två rymliga, helt underbart! 

  • Anonym (Mimi)
    XDX skrev 2024-05-11 20:15:43 följande:

    Föredrar lagom till "rymliga". Har varit med några som var väldigt tighta (för mig i a f) och det funkade inte alls. Bara varit med en eller två rymliga, helt underbart! 


    Vad är rymlig? Slapp eller normal? 
  • Anonym (Trött)

    Blir så trött! Hur kan det vara så jävla svårt?
    Tycker man om/älskar någon så vad för jävla skillnad på storlek på kuk eller fitta göra? Eller för all del bröst eller huruvida personen är rakad eller inte?
    Tycke du om en person eller storleken på organet?
    Helt jävla sjukt.
    Om man inte bara träffas för att knulla, då kan man ha fler önskemål men man kanske inte får dem uppfyllda för det.

  • Anonym (Rocco)

    Jag har varit med över 700 damer och bryr mig inte det minsta. Alla fittor är sköna.

  • Anonym (Anonym1)

    Lite märklig utveckling när motsatsen till tight är normal.. tänk om ngn föredrar slapp då, eller är det normal.. 

  • Anonym (Trött)
    Anonym (Anonym1) skrev 2024-05-11 20:59:29 följande:

    Lite märklig utveckling när motsatsen till tight är normal.. tänk om ngn föredrar slapp då, eller är det normal.. 


    ?? Sicket svammel. Vad menar du ens?
  • XDX
    Anonym (Mimi) skrev 2024-05-11 20:30:21 följande:
    Vad är rymlig? Slapp eller normal? 
    Med rymlig menar jag större än medel, d v s motsatsen till tight/trång. Med normal menar jag medel. 

    För mig som är grov är medel tight. Om jag kunde välja jag valt rymligare än medel, det blir lagom för mig och troligen för henne med. 
  • Anonym (Trött)
    XDX skrev 2024-05-11 22:02:03 följande:
    Med rymlig menar jag större än medel, d v s motsatsen till tight/trång. Med normal menar jag medel. 

    För mig som är grov är medel tight. Om jag kunde välja jag valt rymligare än medel, det blir lagom för mig och troligen för henne med. 
    Lägger du mycket tid på att fundera kring detta?
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Trött) skrev 2024-05-11 22:46:03 följande:
    Lägger du mycket tid på att fundera kring detta?
    Undrar jag med.
  • XDX
    Anonym (Trött) skrev 2024-05-11 22:46:03 följande:
    Lägger du mycket tid på att fundera kring detta?
    Jag fick en fråga och svarade tydligt. Och ja, jag har säkert funderat mer på detta än de flesta då de flesta inte har det problemet jag har. Min fru är väldigt glad för att jag tänker till och anstränger mig så att vårt sex funkar. 
Svar på tråden Lagom alltid bäst?