• Anonym (Kuf321)

    Vars ska man flytta??

    Blir de någon gång i framtiden ( om man nu fortfarande lever) att Sverige stukas (osäker på detta är rätt ord, nyvaken och bakis) om från grunden av det vi har idag mot helt stränga sharialagar etc..
    Vars skulle man flytta?- Norge eller Finland???

  • Svar på tråden Vars ska man flytta??
  • OlgaElvira

    Om jag av någon anledning vill eller måste flytta från Sverige då blir de New Zeeland. Vacker natur, talar engelska, trevliga människor.

  • Anonym (Kuf321)
    OlgaElvira skrev 2024-04-28 13:36:15 följande:

    Om jag av någon anledning vill eller måste flytta från Sverige då blir de New Zeeland. Vacker natur, talar engelska, trevliga människor.


    Nya Zeeland.!! Visst har sett många klipp om deras natur. Dock är de lite kostsamt att bo..
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kuf321) skrev 2024-04-28 14:33:06 följande:
    Nya Zeeland.!! Visst har sett många klipp om deras natur. Dock är de lite kostsamt att bo..
    Även Norge är kostsamt. Betydligt dyrare än Sverige, men lönerna är ju högre än i Sverige.
    Har aldrig tidigare haft problem med norrmän men efter en semester i Strömstad så tänkte jag om helt. Andelen rövhål till människor verkar onormalt hög just i Norge.
    Eller så är det bara alla deras praktarslen som väljer att semestra i Sverige.
  • Anonym (Kuf321)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-28 15:17:12 följande:
    Även Norge är kostsamt. Betydligt dyrare än Sverige, men lönerna är ju högre än i Sverige.
    Har aldrig tidigare haft problem med norrmän men efter en semester i Strömstad så tänkte jag om helt. Andelen rövhål till människor verkar onormalt hög just i Norge.
    Eller så är det bara alla deras praktarslen som väljer att semestra i Sverige.
    Ja, sant iofs .. men Kostar ju bra mindre än en enkelbiljett till Nya Zeeland. De är ju 9000 pix bara flyg om man skulle åka redan imorgon.
    Till Norge kostar det väl en soppa slant till bilen..
    "Praktarslen" har vi i Sverige också så.
Svar på tråden Vars ska man flytta??