• Anonym (Vad?)

    Träffar en tjej men tydligen barn och sambon

    Vet inte hur jag sammanfatta detta 
    Fick hem en tjej i Fredags och vi hade mycket sex 

    Men precis hemkommen från affären, och fanns står två barn i 3-5års åldern och tjatar om godis -mamma pappa osv 

    Jag kommer bakom hörnet och får syn på och deras föräldrar och mamma är tjejen jag träffade i fredags och har haft kontakt hela helgen 
    Viste att hon hade barn och singeln trodde jag 
    Såg även ring på vänstern som hon inte hade i fredags 

    Såg skräcken i hennes ansiktsuttryck när hon såg mig, men jag gick förbi 

    ska avvakta lite och se om hon skriver nåt senare. De hon har skrivit tidigare i lördags och senast idag.


    men annars hör jag av mig
    Inga planer att berätta vidare 
    men vill veta varför? 

  • Svar på tråden Träffar en tjej men tydligen barn och sambon
  • Anonym (M)
    Anonym (Eh) skrev 2024-04-28 18:59:19 följande:
    Han skriver ju att han inte tänker berätta vidare så där har han redan tagit ställning.
    Anonym (l) skrev 2024-04-28 17:19:01 följande:
    kanske varför kvinnor beter sig såhär, när de säger att det är mest män?
    /
    ja, varpå han frågar varför, så man kan ju antar att frågan ?varför? är ?varför kommer jag inte berätta vidare??
  • Anonym (Anton)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-04-28 19:04:22 följande:

    Varför, ja hon har väl otrogen. I smyg, trodde hon. Du skulle sagt något när du mötte henne. 


    Nej det skulle han inte. Ingen av oss i detta forum kan veta vad som fick kvinnan att vara otrogen, det tomrum hon bär på som resulterade i detta. Det är lätt att vara
     svart och vit. Att alla som är otrogna är ondskefulla varelser. Men världen är mer komplex än så.
  • Anonym (Ml)

    Självklart ska du berätta för hennes man. Han förtjänar och har rätt att veta sanningen.

  • Anonym (Eh)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 19:05:22 följande:
    ja, varpå han frågar varför, så man kan ju antar att frågan ?varför? är ?varför kommer jag inte berätta vidare??
    Jag tror snarare att han undrar varför hon inte sa att hon var upptagen!
  • Anonym (M)
    Anonym (Eh) skrev 2024-04-28 20:25:55 följande:
    Jag tror snarare att han undrar varför hon inte sa att hon var upptagen!
    Lustigt inlägg nr 3 då, om du vet så bra vad vad han menade
  • Anonym (N)

    De är bara sambo. 
    Så hon är singel. 
    Hoppas ni hade kul. 

  • Anonym (XXX)
    Anonym (Eh) skrev 2024-04-28 18:59:19 följande:
    Han skriver ju att han inte tänker berätta vidare så där har han redan tagit ställning.
    Anonym (l) skrev 2024-04-28 17:19:01 följande:
    kanske varför kvinnor beter sig såhär, när de säger att det är mest män?
    Kanske, kanske inte. Ts måste verkligen förklara VAD han faktiskt undrar över! Förvånad
    Det är väl inte så svårt att förstå, att TS undrar om det ska bli en fortsättning? Om kvinnan vill ha honom som älskare, eller om han bara var ett one night stand. 
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-04-28 19:03:26 följande:

    Berätta för mannen. 


    You don't kiss and tell. Om man gör det är man ÄNNU mer omoralisk än den som varit otrogen med en.
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Ml) skrev 2024-04-28 20:11:11 följande:

    Självklart ska du berätta för hennes man. Han förtjänar och har rätt att veta sanningen.


    Ni är inte kloka, ni som skriver sådant här. Ni borde överhuvudtaget inte delta i kärleks-, sällskaps- eller nöjesliv. Ni är farliga.
  • Anonym (Lite)

    Tänker att det finns olika skäl. Antingen var hon otrogen eller så är de på väg att separera. De har bara inte sagt det till alla eller barnen. Det förekommer hela tiden. Så bara fråga.

  • Anonym (fdPåJakt)

    Man vet ju inte något om bakgrunden. Tjejen kanske har en öppen relation med sin sambo eller så kanske de är på väg att separera eller liknande.

    TS bör prata och kommunicera med tjejen om han är intresserad av en fortsättning med henne, annars är det bara att glömma henne och gå vidare med livet.

    Det finns inte någon anledning att berätta för hennes man eller någon annan.

  • Anonym (M)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-29 07:27:00 följande:
    Ni är inte kloka, ni som skriver sådant här. Ni borde överhuvudtaget inte delta i kärleks-, sällskaps- eller nöjesliv. Ni är farliga.
    Är väl tjejen i fråga som inte borde vara otrogen, om du nu anser att det är så farligt om det skulle komma fram 
  • Anonym (Huldran)

    Fantastiskt att ingen börjat med sitt otrohetshets. 

    Om Ts vore en kvinna skulle hon ha bombats med allehanda anklagelser om att knulla runt, vara illojal som ligger med någon som är upptagen, osv.

    Hur som helst så tyscker jag att TS ska ligga lågt och se om hon tar kontakt eller inte. Om hon gör det är det på sin plats att fråga henne vad som gäller. Hur ser hennes relation ut mm.

Svar på tråden Träffar en tjej men tydligen barn och sambon