• Tompis2

    En hiphop-låt jag gjort

    Har gjort den med lite olika tjänster på nätet. Tycker inte den blev helt kass men vad tycker ni?



  • Svar på tråden En hiphop-låt jag gjort
  • Tompis2

    Har också lagt upp nån annan låt som inte blev så bra. Funderar på att kanske lägga upp fler om någon är intresserad...

  • Tompis2
    Anonym (hm) skrev 2024-05-13 21:34:26 följande:

    Skön sommarlåt! Jag gillart!


    Tack! Tycker den kanske har något. Inte så lätt att få till det...
  • Tompis2

    YouTube tar bort visningar. Varför? Kanske för alla visningar kommer från samma källa. Många har problem med detta...

    Hade ni kunnat testa besöka videon från kanalen? Det kanske hjälper... Väldigt störigt det nästan är omöjligt att få visningar på Youtube nuförtiden om för de som är nya på sajten...

    Här är länk direkt till kanalen istället....

    m.youtube.com/@djTompis

    Tack på förhand...

    Tompis3

  • Tompis2

    Inte säkert det hjälper men värt att testa kanske då många som postar videos på Youtube får visningar raderade.

  • Anonym (Nej tack)
    Tompis2 skrev 2024-05-18 18:16:19 följande:

    YouTube tar bort visningar. Varför? Kanske för alla visningar kommer från samma källa. Många har problem med detta...

    Hade ni kunnat testa besöka videon från kanalen? Det kanske hjälper... Väldigt störigt det nästan är omöjligt att få visningar på Youtube nuförtiden om för de som är nya på sajten...

    Här är länk direkt till kanalen istället....

    m.youtube.com/@djTompis

    Tack på förhand...

    Tompis3


    Låter som att du raggar visningar.
    Om du har problem med att visningar försvinner får du kontakta YT.
  • Tompis2
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-05-18 18:18:55 följande:
    Låter som att du raggar visningar.
    Om du har problem med att visningar försvinner får du kontakta YT.
    Jo men de raderar ju fullt legitima visningar vilket inte är helt ok väl? Många klagar på det...
  • Tompis2

    Det jag menar är att YouTube tar ner views fast det inte är fusk. Svårt att få några views på ny kanal. Inte att det är så viktigt men inte så kul när det är så svårt att få några visningar....

  • Anonym (Nej tack)
    Tompis2 skrev 2024-05-18 19:24:57 följande:
    Jo men de raderar ju fullt legitima visningar vilket inte är helt ok väl? Många klagar på det...
    Men kontakta YT då, som sagt.
  • Tompis2
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-05-18 19:37:06 följande:
    Men kontakta YT då, som sagt.
    Visst, det kan jag kanske göra. Har dock läst det inte hjälper...

    Här är i varje fall två nya videos. Hävdar inte det är bra men en var inte så lätt att få till men men...

    m.youtube.com/@djTompis
  • Tompis2

    Man verkar inte kunna kontakta YouTube direkt angående detta problem, så jag har skrivit till dem på deras forum. Frågan är om det hjälper? Så inte så lätt att kontakta YouTube som det kan verka.


    "YouTube sadly removes views from legit sources
    What constitutes legit? Well I assume sharing links to videos on sites and having several unique viewers watch them, ought to be legit. It's no "fraud" of any kind. Each viewer actually clicks the link and watches.
    Despite this I have on more than one occasion, had views drop from like 123 to 7. First it froze on 123 and the following day, views had been reduced to 7.
    I don't really consider this ok. Since I shared the links in no wrongful way whatsoever, I'm certain where the views came from. Despite this, the same unwarranted reduction in views... And as I wrote, not just once but it has happened several times. It really doesn't feel so funny to go through the trouble of uploading content and have this repeatedly happen.
    I ask for the sake of me and other users, that you look into this and preferably fix it. If you could give me any way I can directly contact you to discuss this issue and more in detail describe it, then please do so."

    Koimmer det hjälpa? Jag tvekar... Har någon här koll och tycker något jag skrivit inte är korrekt så påpeka gärna detta.
Svar på tråden En hiphop-låt jag gjort