• Anonym (Barnen)

    Älskade ungar

    Hej. Kul att höra hur det aer ut för andra. Hur gammal va du när du fick ditt första barn o hur gammal va du när du fick ditt sista eller ska du ha fler? O hur gammal är du idag? Jag va 21 när jag fick mitt första och 35 när jag fick mitt sista. Idag kommer jag inte ha flera barn är 45 år och har 4 barn. 

  • Svar på tråden Älskade ungar
  • Anonym (Elisabeth)

    Jag är 35 år och, om allt går som det ska, kommer jag att få mitt första barn i oktober i år. 

    Som jag känner nu vill jag ha fler barn, ett till, gärna innan jag fyllt 40. 

  • Anonym (P)

    Var 28 när mitt första barn föddes efter att ha försökt 5 år, fertilitetsbehandlingar och fått flera missfall. Var 31 när yngsta föddes. Är idag 33 år, har 3 barn och hoppas på fler, fick dock tyvärr nyligen missfall igen.

  • Gullvivor

    17 år när jag fick mitt första, 25 år när jag fick mitt sista. 
    Är 25 år idag och har tre barn och hoppas att det inte blir fler.

  • Anonym (Tvillingmorsan)

    36 år när våra tvillingar föddes. Fler barn har aldrig varit aktuellt, men hade vi bara fått ett barn första gången, hade vi nog försökt få ett till.

  • Anonym (Oldie)
    Anonym (Barnen) skrev 2024-05-14 14:39:09 följande:
    Älskade ungar

    Hej. Kul att höra hur det aer ut för andra. Hur gammal va du när du fick ditt första barn o hur gammal va du när du fick ditt sista eller ska du ha fler? O hur gammal är du idag? Jag va 21 när jag fick mitt första och 35 när jag fick mitt sista. Idag kommer jag inte ha flera barn är 45 år och har 4 barn. 


    38 och 40. Det är nog det sista. Hade jag varit 10 år yngre hade jag kanske kunnat tänka mig en sladdis men det är jag ju inte.
Svar på tråden Älskade ungar