Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

    För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

    Hej!

    Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 


    Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

  • Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Syskonförsök

    Hej!

    Jag är 34 år så kvalificerade egentligen inte helt till 35+ gruppen men hittade till den när vi hade försökt nästan ett år med vårt andra barn och det inte hände någonting. Jag blev direkt kär i samhörigheten och omtanken som fanns i gruppen. Här hängde folk med varann länge och brydde sig verkligen. När det där efterlängtade plusset kom efter 1,5 år så var jag så otroligt glad men ville aldrig lämna gruppen. Har därför hängt kvar hela tiden för att följa allas resor men det vore även kul med en fortsättning att få följa allihop när plusset kommer, så därav denna grupp. 


    Jag är nu i vecka 35 redan och bf är 5 juni. Vi väntar vår andra dotter och är fantastiskt lyckliga. Ser fram emot en sommar tillsammans där vi planerat att vara hemma 11 veckor tillsammans ❤️ vår dotter vi redan har är 3,5 år. 

  • Syskonförsök

    Åh grattis ❤️❤️


    fancyr skrev 2024-05-12 18:58:06 följande:

    Nu kan jag officiellt vara med i den här tråden. Plussade idag på äl 13 😍 


Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning