• Sinisiew

    Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.

    Jag är nyfiken på hur det ligger till statistiskt angående denna fråga.
    Min karl står men jag har fått för mig att det är många som sitter.

    Frågan gäller hur ni gör hemma.


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 19:51:35:
    Tack allihop som svarar!

    Ni har helt rätt i att det borde funnits ett alternativ till. "Sitter för det mesta". Men tyvärr kan jag inte lägga till ett alternativ i efterhand.

    Det verkar som om att det blir ett övertag på de sittande!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.
  • Mrkock

    Jag har blivit en sittare. Fick en dotter för nästan 3 år sen å har varit ensamstående. Så att lära henne att man sitter när man kissar. Men när jag jobbar har jag inte tid med att sitta

  • Tjarls

    Sitter för det mesta eftersom att det ska vara bättre för prostatan. Ser ingen poäng med att stå bara för ståendets skull.

  • Embassy
    Sinisiew skrev 2007-02-05 23:56:57 följande:

    Jag är nyfiken på hur det ligger till statistiskt angående denna fråga.
    Min karl står men jag har fått för mig att det är många som sitter.

    Frågan gäller hur ni gör hemma.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 19:51:35:
    Tack allihop som svarar!

    Ni har helt rätt i att det borde funnits ett alternativ till. "Sitter för det mesta". Men tyvärr kan jag inte lägga till ett alternativ i efterhand.

    Det verkar som om att det blir ett övertag på de sittande!
    Står, har en någorlunda stor kuk som är ofta i halvstånd och det är jobbigt när den tar i kanterna ;) sen är det som mycket enklare att kissa från stående ställning.
  • John22

    Sitter så länge det inte är en allmän toalett.

    Comfort is king, och oavsett hur bra man prickar kommer det alltid komma stänk utanför.

  • steffo75

    Sitter när jag pissar. För att jag orkar inte städa efter mig själv om jag skulle missa. Och ingen annan ska behöva städa efter mig... jag är inte handikappad!

  • steffo75

    Sitter när jag pissar. För att jag orkar inte städa efter mig själv om jag skulle missa. Och ingen annan ska behöva städa efter mig... jag är inte handikappad!

  • 4Me

    Sitter alltid ner och sköljer av det med vatten efteråt.

    Det är bästa för kroppen är att sitta ner och bruka arabiska toaletter dvs utan toa stol.

  • Anton Chigurh

    Står alltid.

    Tycker det var obehagligt som helvete när jag försökte sitta en gång och sluringen plaskade omkring i vattnet. I klosetten...


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Emale
    Eklektisk76 skrev 2016-08-01 00:02:04 följande:

    Som tjej tror jag man ser killar som sitter som lite brightare. De killarna har ju tänkt till inte bara följt strömmen. Fräschare, stänker inte och alla i närheten slipper höra skvalandet.


    Som stående kille tycker jag lite synd om sittande killar som uppenbarligen siktar illa eller har kluven stråle. Jag står alltid, om jag någon gång mot alla odds skulle missa torkar jag självklart upp efter mig. För mig känns det mer energikrävande att dra ned byxor osv än att torka upp (torrt-blött-torrt) de få gånger jag missar.
Svar på tråden Grabbar! Sitter eller står ni när ni pissar? Motivera gärna varför.