• Anonym (killeundra)

    String efter 30?

    Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

    Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Godisbit1

    Jag använder nästan bara hipsters. Tycker de är snyggare och skönare än string.

  • Anonym

    använder uteslutande string hela tiden. 
    och jag är 30+.

  • MrM

    String går fetbort vare sig det är före eller efter 30. Varken snyggt, smakfullt eller sexigt.

    Mvh

  • Anonym

    Är väl för ung för att svara, men gör det ändå. Är 22 år och använder string i bland(mest på sommaren faktiskt är skönare då med string svalare ,tycker det blir väldigt varmt med vanliga trosor eller hot pants.(Min sambo älskar när jag gör det)Fast han tycker även att korta spets hot pants är sexigt.
    Men ska man vara fin och ha tighta byxor på sig använder i alla fall jag string(inte särskilt vackert med en tjock troskant som syns igenom)
    Men string är nog faktiskt inte jätte inne längre. Fast jag tror ändå aldrig att det kan bli heltute heller. Vilken kille tänder inte på en tjej i string?

  • Anonym

    Men naturligtvis är det mycket bekvämare med hot pants...

  • MrM
    Anonym skrev 2007-09-17 08:50:55 följande:
    Vilken kille tänder inte på en tjej i string?
    Jag gör det inte.

    Mvh
  • Snirkel

    Stringtrosan är definitivt den typen av trosa som är minst smickrande mot runpan. Hur fast och fin rumpa man än har så ser den groteskt stor ut i sting. Skinkorna ser ut att få konstig form också.

    Gert Fylking om stringtrosor; förr fick man leta skinkorna innanför trosan men nu måste man leta trosan innanför skinkorna.

  • Anonym (Snyggmorsa)

    Jag är 40+ och har inget annat än stringtrosor. Jag använder det eller inget och har gjort sen "alltid" och tänker fortsätta med det så länge jag känner mig bekväm i de och min man tycker att jag är snygg i det

  • Core

    Vuxen man som kallar sig själv för *nyFikeN kiLle* och frågar om andra vuxnas underklädesvanor? Patetiskt, gå ut och ligg med nån, som är frivillig då mao 

  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-06-14 19:06:14 följande:

    Jag är 40+ och har inget annat än stringtrosor. Jag använder det eller inget och har gjort sen "alltid" och tänker fortsätta med det så länge jag känner mig bekväm i de och min man tycker att jag är snygg i det


    Haha hade kunnat varit jag som skrev det inlägget allt stämmer in på mig.
    Är 56 nu.
Svar på tråden String efter 30?