• Anonym (?????)

    En undran

    Kan en kille som är gay kalla en tjej babe? Killen jag gillar som jag hört ska vara gay sa babe till en tjej då kan han ej vara gay. 

  • Svar på tråden En undran
  • Anonym (?????)

    Okej men då är han bi asså men hoppas de inte är ihop jag vill ej ha en kille som kallar andra babe

  • Anonym (?????)

    Men om de nu är ihop så lär hans tjej på sotis på alla hans andra tjej kompis oj vad många de är alltså....... Men han och jag ska bli vänner har jag bestämt!!! Så alla hans vänner kan bli mina vänner

  • Anonym (?????)

    Jag har fått för mig han skulle fria till mig nu i typ 9 månader. men är rädd de kan vara ihop att han typ dumpat mig sen i januari!!! 

  • Anonym (F)
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 21:00:26 följande:

    Men om de nu är ihop så lär hans tjej på sotis på alla hans andra tjej kompis oj vad många de är alltså....... Men han och jag ska bli vänner har jag bestämt!!! Så alla hans vänner kan bli mina vänner


    DE ÄR INTE IHOP, FATTA
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 21:03:29 följande:

    Jag har fått för mig han skulle fria till mig nu i typ 9 månader. men är rädd de kan vara ihop att han typ dumpat mig sen i januari!!! 


    Nej han kommer INTE fria till dig!! Han är BÖG.
  • Anonym (?????)

    Men då hoppas jag jag får va med han när han är med alla sina tjejkompisar så blir de även mina kompisar för har då inga andra kompisar än han när han inte är med mig

  • Anonym (?????)
    Anonym (F) skrev 2024-04-28 21:05:23 följande:
    DE ÄR INTE IHOP, FATTA
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 21:03:29 följande:

    Jag har fått för mig han skulle fria till mig nu i typ 9 månader. men är rädd de kan vara ihop att han typ dumpat mig sen i januari!!! 


    Nej han kommer INTE fria till dig!! Han är BÖG.
    Nej men en kille kan fria till en tjej även. En kille kan gilla en tjej som kompis och bo ihop och gifta sig för det ekonomiska!
  • Anonym (?????)

    Men han ska gifta sig då alltså inte med mig vad fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

  • Anonym (F)
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 21:10:34 följande:

    Men han ska gifta sig då alltså inte med mig vad fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.


    Ja ts. Det är precis så det är. Han ska gifta sig med den där tjejen som han kallar babe. De har varit ihop sedan årsskiftet och det är därför han har dumpat dig. Om han följer med dig till London så är det som bröllopsresa med sin flickvän. Han älskar nog henne riktigt mycket om hon lyckats omvända honom från att vara homosexuell.
  • Anonym

    Vore det inte enklast att fråga den stackars bögen själv ifall han är ihop med "babe"?

  • Anonym

    Försök kolla upp så han Ej är ihop med den där USA111.
    Hon lär vara riktigt lömsk. Rik och snart kändis.

  • Anonym (?????)

    Jag är ju redan rik ha ha ha ha ha ha ha och kändis på tik tok ska börja med det sen kan jag gå på spy bar men iof borde ej vara känd borde ej va nära droiger

  • Anonym
    Anonym (?????) skrev 2024-04-28 21:42:43 följande:

    Jag är ju redan rik ha ha ha ha ha ha ha och kändis på tik tok ska börja med det sen kan jag gå på spy bar men iof borde ej vara känd borde ej va nära droiger


    Då har du nog stor chans att vinna över USA111.
  • Anonym (?????)
    Anonym skrev 2024-04-28 21:32:41 följande:

    Nej det var han ej sa han. Han var ju på tinder och qrinder!!!!! 


  • Anonym
    Anonym (aik) skrev 2024-04-28 22:16:06 följande:

    Du bor på specialboende, får du ens gifta dig?


    Hur skulle den rätten påverkas av hur man bor?
  • Anonym (?????)
    Anonym skrev 2024-04-29 09:41:27 följande:
    Hur skulle den rätten påverkas av hur man bor?
    Gör jag inte alls det bor inte alsl på spec boende
Svar på tråden En undran